Social Media

Social Media

 

Social Media

Nederland loopt voorop met het zakelijke gebruik van social media.
Uit onderzoek blijkt dat 45% gebruik maakt van netwerksites.
Daarmee scoren Nederlanders boven het gemiddelde van 40%.
Social media blijkt vooral te worden ingezet om te communiceren met collega’s en zakelijke informatie te delen (42%).
Daarnaast worden websites als Twitter, Facebook en FourSquare ingezet voor het volgen van nieuws en het onderhouden van klantcontact.
Het delen van kennis en informatie via social media zou onder meer kunnen bijdragen aan effectievere samenwerking.
Social media is uitermate geschikt voor het verspreiden van informatie in een laagdrempelig gemakkelijke manier.
U heeft en onderhoud met Social Media gemakkelijk contact met andere bedrijven, zakenpartners, personeel en uw klantenkring.
Zo blijft u altijd in het vizier.

Twitter is een soort voorportaal; heel laagdrempelig.Social Media
U kunt iedereen volgen en iedereen kan u volgen en wat er opgezet wordt gaat de hele wereld over.
Hierdoor loopt u wel de kans om privé en zakelijk te laten vervagen.
Facebook is selectiever en heeft een beter instelbaar privacy beleid.
U kunt op Facebook een pagina aanmaken waar u zelf een selectie maakt van uw eigen “kring”.
LinkedIn is strict zakelijk bedoeld.
Wilt u klanten bereiken ter informatie en/of reclame?
Dan kunt u het beste kiezen voor twitter.
U kunt uw berichten ook op uw website laten plaatsen door uw webbeheerder.

Social Media kost tijd, maar levert klanten en contacten op welke anders verloren zouden gaan in de grote menigte.
Voor informatie en advies over Social Media kunt u contact opnemen via het contactformulier in het menu.

Social Media

 

Reacties zijn gesloten.